december 2013
Det tidligere posthus og motorkontor på hjørnet af Rundforbivej og Skodsborgvej er nu solgt til privat investor. Domicilet er på samlet 1.268 m² etageareal og et samlet grundareal på 3.250 m².

november 2013
Ministry of Culture of the People's Republic of China har netop købt historisk og smuk ejendom på H.C. Andersens Boulevard 36 i København.

september 2013
Lintrup & Norgart A/S har på få måneder solgt KODA's smukke fredet ejendom, Musikhuset, til anonym privat investor.

september 2013
Lintrup & Norgart A/S har på kort tid solgt endnu en af Koda´s ejendomme, denne gang ejendommen beliggende på Landemærket 19-25 tæt ved Rundetårn. Ejendommen er solgt til Danica Ejendomsselskab ApS, et af Danmarks største ejendomsselskaber.

august 2013
Den store kontorejendom Kigkurren 6-8 på Islands Brygge, som huser mere end 40 lejere, er købt af TG Partners II – en dansk ejendomsfond i Thylander Gruppen. Ejendommen er det sidste køb i fonden, som har i alt 8 ejendomme.

marts 2013
Dignity er flyttet fra Borgergade til nye lokaler i en markant og stilsikker ejendom på hjørnet af Bryggervangen og Omøgade på Østerbro. Ejendommen er ejet af Baunsøe Ejendomme og Ejendomsselskabet Levring & Levring.