september 2014
Ejendommen Lygten 37 i Københavns Nordvest kvarter er blevet solgt til det svenske ejendomsselskab NIAM.

juli 2014
Lintrup & Norgart A/S vil fra den 1. juli 2014 få den tidligere adm. direktør i C.W. Obel Ejendomme Søren Hofman Laursen som bestyrelsesformand.

maj 2014
Kvalitets visualiseringer var løsningen til udlejning af 970 m² kontor til Nordic Insurance Software

april 2014
Den historiske ejendom, Indiakaj 1, fra 1894 bliver pr. 1. april nyt domicil for teleselskabet
M Mobility A/S. Ejendommen har tidligere huset bla. Simcorp A/S og Faber Danmark A/S.

april 2014
Essens Kommunikation, marketingsbureauet Increase og softwarehuset WMD Scandinavia har valgt at flytte ind i 3 af de nyopførte kontorlejemål på Carl Jacobsens Vej 33-37

marts 2014
Nyt domicil til Koda på Lautrupgade 9, som bliver en af de første kreative virksomheder på forkant med eget domicil i den spændende og dynamiske kommende bydel, Nordhavn 2150.

marts 2014
Den 16.700 m² store kontorejendom Fairway House på Arne Jacobsens Alle 7 i Ørestad, er netop blevet købt af den svenske investeringsfond Niam Nordic Core-Plus.

januar 2014
Den klassiske smukke og repræsentative palæejendom på Tåstrup Hovedgade danner pr. 1. januar 2014 rammerne om Le Creuset's nye hovedkontor i Danmark.

januar 2014
Lintrup & Norgart A/S udlejer kontorlejemål i det flotte Eitzen House i Nordhavn.
Eitzen House er et moderne mulitibrugerhus på samlet 6.033 m² placeret tæt på vandet midt i den ny­e, levende og eftertragtede bydel.