juni 2015
Den 5.448 m² store kontorejendom på Rygårds Allé får nyt liv, når elever og lærere fra Østerbro International School flytter ind i august 2015. Lintrup og Norgart A/S ønsker dem tillykke med deres nye skole.

maj 2015
iButler. Copenhagen Towers sætter barren højt.
Grøn teknologi, networking, hotel service 24/7 og international atmosfære, er efterspurgte parametre hos innovative ledere.

januar 2015
Akademisk Arkitektforening flytter i slutningen af 2015 ind i den gamle præstegård ved siden af Reformert Kirke, på Åbenrå 32-34 i København, tæt på Rosenborg Slot og Kongens Have.

januar 2015
Københavns Museum flytter til Stormgade, og Børne- og Ungdomsforvaltningen
rykker derfra til Kristianiagade 9 på Østerbro.