november 2016
Efter to fusioner vil rådgivervirksomheden Beierholm samle sine ansatte i hovedstaden i stort kontorhus i Søborg. Lintrup & Norgart har stået for udlejningen, og flytteplanerne glæder både PFA Pension, som er udlejer, og den lokale borgmester.

november 2016
"Erhvervsmæglerfirmaet Lintrup & Norgart har været drivkraften i udlejningen af en stor industriejendom på Amager, der undervejs er blevet omdannet til kontorer." Skriver Børsen -Læs hele artiklen

november 2016
Vi er vokset ud af vores skønne pakhus på Århusgade. Det er dermed en fornøjelse nu at kunne byde kunder og samarbejdspartnere velkomne på Jens Kofods Gade 1.

oktober 2016
I 2016 formidlede Lintrup & Norgart salget af den tidligere Frihavnens Station-bygning på Amerika Plads til en gruppe private investorer. Den totalrenoverede ejendom fra 1895 huser The Bagels Co., der har en af sine 13 butikker i bygningen.

august 2016
Lintrup & Norgart formidler ejendom på Østerbro til ATP for kr. 168 mio.

juli 2016
5.053 m² kontor udlejet til Vestas Wind Systems A/S på Copenhagen Towers i kompleksets højeste tårn; North Tower. Vi ønsker Vestas hjerteligt tillykke med deres nye adresse og takker både Vestas og Solstra Capital for et godt samarbejde på sagen

juni 2016
Over det næste par år skal Søborg Møbelfabrik i Gladsaxe omdannes til op imod 200 boliger og kontorer med ejendomsselskabet Dades som investor. Projektet er udviklet af mæglerfirmaet Lintrup & Norgart i tæt samarbejde med Sweco Architects og får letbane til døren.