december 2017
Vi ønsker et stort tillykke med 50 års dagen til adm. dir. Stig Lintrup.

december 2017
På kun halvandet døgn fik vi i Lintrup & Norgart A/S solgt en blandet ejendom med boliger og butikker på Nansensgade i det centrale København. Læs om en meget tilfreds sælger og om handlen her

oktober 2017
Selv om Københavns omegn har landets største tomgang for kontorer, lykkedes det for Lintrup & Norgart A/S at få udlejet hele den tidligere brand- og politistation på Hellerupvej i Gentofte Kommune på blot en måned. Firmaet bag den danske del af Tiger of Sweden er flyttet ind med kontorer og showroom, og nu er den totalrenoverede ejendom til salg.

oktober 2017
Nordea Banks tidligere bankfilial på Kongens Nytorv 28 i København bliver til foråret 2018 omdannet til en ny flagship store for det franske luksusbrand CHANEL.

september 2017
Købmandsgården fra 1878 midt i domkirkebyen har fået ny ejer, som investerer i sjællandske ejendomme. Salget blev håndteret af mæglerfirmaet Lintrup & Norgart.

september 2017
Jeudan erhverver nyistandsat bygning på over 2.500 kvadratmeter i Rigensgade i Indre By. Lintrup & Norgart stod for salget og indledte med at få udlejet den helt tomme ejendom.

september 2017
I en af årets største transaktioner overtager Lægernes Pension en stribe erhvervs- og boligejendomme i hovedstaden fra M. Goldschmidt Holding. Handlen er et gennembrud for Lintrup & Norgart, der som rådgiver for Goldschmidt og med mere end 100 interesserede købere i en struktureret proces beviser, at firmaet har kompetencerne til at være investeringsmægler.

juni 2017
Danmarks største golfturnering for erhvervslivet er i fuld gang. Tilmeld dit hold allerede i dag og vær med i kampen om en plads i finalen, som afholdes i Portugal.

maj 2017
Sideløbende med de mange boligbyggerier udvikler Carlsberg Byen sig også som erhvervsbydel og tilbyder moderne, effektive kvadratmeter, som ligger centralt i et historisk smørhul.

april 2017
Efter mere end fire år som dansk chef for Castellum/Norrporten er Thomas Wenzell Olesen indtrådt i ledelsen af Lintrup & Norgart

marts 2017
Igen i år deltager Lintrup & Norgart på Mipim. Denne gang har vi en række spændende salgssager med i tasken. Bl.a.

marts 2017
Lintrup & Norgart udlejer 1.614 m² i renoveret kontorejendom tæt på Kongens Have. Læs den flotte medieomtale her

marts 2017
Vi byder varmt velkommen til Christa, der som kontorelev og uddannet grafiker bliver en fast del af vores back office team og grafiske afdeling.

marts 2017
Selv om håndværkere og entreprenørmaskiner er i fuld gang næsten overalt, er Carlsberg Byen allerede en levende erhvervsbydel – med endnu flere arbejdspladser på vej. Læs klummen her.

februar 2017
Vi er glade for at byde velkommen til Olivia, som sammen med vores øvrige back office team bliver garant for effektiv salgssupport til vores travle mæglere.

februar 2017
Det kommende kontorhus på Gærtorvet i Carlsberg Byen forener to af de stærkeste tendenser på ejendomsmarkedet i disse år: Grønne kvadratmeter med lavt energiforbrug og minimal klimabelastning – og samtidig specielle lokaler med stemning, sjæl og atmosfære. Læs klummen her

januar 2017
Det her bliver det nye København K. Sådan tænkte jeg, da jeg for nogle måneder siden besøgte Carlsberg Byen.

Carlsberg Byen har allerede meget mere liv end andre udviklingsområder i hovedstaden. Bydelen bliver lige så livlig som København K – og tilbyder atmosfære a la Central Park og New York. Sådan lyder budskaberne i en klumme af Stig Lintrup, partner og adm. direktør i mæglerfirmaet Lintrup & Norgart, som står for at udleje det største kontorbyggeri i Carlsberg Byen.

januar 2017
Lintrup & Norgart A/S byder et varmt velkommen til vores nye projektkoordinator Gitte Grunning. Med 11 års erfaring har Gitte en solid forståelse for de forskellige aspekter i ejendomsbranchen.