oktober 2018
EDISON, der allerede nu melder 10.000 m² udlejet, gør klar til de første nye lejere - heriblandt Maersk Tankers. „Potentialet i EDISON er enormt, og det glæder jeg mig til at indfri sammen med de kommende lejere”, udtaler Martin Arildslund, Head of Asset Management & Underdirektør i Topdanmark Ejendom

oktober 2018
Østerbro Avis, Jyllands-Posten og flere andre medier har omtalt, hvordan Vibenshuset - den tidligere Galle & Jessen-chokoladefabrik på Vibenshus Runddel - er blevet fyldt med 25 lejere efter en omfattende renovering og forvandling til topmoderne flerbruger-kontorhus. Se hele pressemeddelelsen her

september 2018
Flere medier herunder Jyllandsposten og Berlingske omtaler konverteringen af den tidligere Philips-fabrik på Amager til råt og moderne flerbrugerkontorhus. Læs mere her

september 2018
Vi flekser, coworker, samarbejder og arbejder på tværs som aldrig før, og vi vil have service i særklasse. I AREALISME® no.03 sætter vi fokus på flerbrugerejendomme.

juni 2018
Flere medier har omtalt, at to ejendomme i Nordvest-kvarteret har skiftet ejer. Lintrup & Norgart A/S var mægler, da svenskejede Niam for 364 mio. kr. solgte to ejendomme på Lygten i det københavnske Nordvest-kvarter. Den ene ejendom husede i godt 100 år Mejeriet Enigheden.

juni 2018
Arealisme® er måden vi arbejder på, og den oplevelse vi gerne vil give vores kunder. I Arealisme® No. 02 kan du bl.a. læse om at boligejendommens dokumenterbare historik er afgørende for dens værdi. Læs det her

OMBYGGET PAKHUS FYLDT MED KONTOR-LEJERE
På kort tid har Lintrup & Norgart fundet lejere til Hartmanns Pakhus i Glostrup - læs mere og se medieomtale her

marts 2018
I vores nye minimagasin Arealisme® har vi fokus på vores værdier og går i dybden med relevante
emner indenfor branchen. Læs det her

marts 2018
Det ekspansive mæglerfirma udvider partnerkredsen med Thomas Wenzell Olesen, der sidste år blev ansat som direktør.

februar 2018
Lintrup & Norgart A/S fortsætter væksten og ansætter Tage Bergsbo med 30 års ejendomserfaring som COO/administrativ leder og associeret partner.

januar 2018
På knap to år har den tidligere chokoladefabrik på Østerbro nået 21 lejere og cirka 700 arbejdspladser.
Østerbro Avis og andre medier har omtalt de seneste indflytninger, deriblandt rådgiverfirmaet Ballisager, som blandt andet skal drive stort kursuscenter for ledige akademikere.

januar 2018
Folketinget har vedtaget ændringer til lejelovens regler for at fremme digital kommunikation mellem udlejer og lejer.