november 2020
Investerings- og ejendomsforvaltningsselskabet HL Management overtager midt i juletravlheden den 15. december for HLM FOND II den markante hjørneejendom beliggende på Falkoner Allé 55/Godthåbsvej 1. Ejendommen har et samlet bruttoareal på 4.961 m² og indeholder 42 boliglejemål, et erhvervslejemål udlejet til Danske Bank samt 49 parkeringspladser fordelt på kælder, gård og 1. sals parkeringsdæk.

september 2020
For anden gang på et halvt år, kan Galleri K’s ejere fejre en stor udlejning. En af verdens 3 største konsulenthuse Bain & Company har netop lejet 4.440 m² kontor.

maj 2020
Det nylancerede kontorkoncept woods er med deres flagskib augusthus i Ørestad Nord, frontløber indenfor coronasikring, medarbejdertrivsel og bæredygtighed. Lejemål fra 502 m²

maj 2020
Stor omtale i Børsen omkring det nye fleksible og bæredygtige kontorkoncept woods, som udlejes i samarbejde med Lintrup & Norgart A/S

Nrep lancerer i dag sammen med Lintrup & Norgart sit nye kontorbrand woods med fokus på flagskibet "augusthus" i Ørestad Nord. Ejendommen består af lejemål fra ca. 450 - 2.450 m², samt all inclusive kontorpladser. Augusthus er det første af flere ejendomme, som kommer til at høre under woods.

maj 2020
Børsen Ejendomme interviewer Susan Hellner Lintrup om det aktuelle kontor- og ejendomsmarked under coronakrisen. På kort tid har Lintrup & Norgart fået en lejeaftale på over 2.000 m² kontorareal på plads i Galleri K-komplekset på Strøget.

maj 2020
Nrep har sammen med Lintrup & Norgart, lanceret sit nye kontorbrand woods med fokus på flagskibet "augusthus" i Ørestad Nord. Ejendommen består af lejemål fra ca. 450 - 2.450 m², samt all inclusive kontorpladser. Augusthus er det første af flere ejendomme, som kommer til at høre under woods.

april 2020
Henrik Lyngbye Pedersen ville sælge sin ejendom med boliger og et kontorlejemål, fordi børnene ikke længere havde brug for lejlighederne. Hans advokat anbefalede Lintrup & Norgart, som hurtigt fandt en køber i sit netværk.

marts 2020
Børsen Ejendomme har interviewet Stig Lintrup om, hvordan flerbrugerhuse vinder frem på kontormarkedet, og hvordan Lintrup & Norgart har udviklet Vibenshuset på Østerbro og andre flerbrugerhuse.

februar 2020
Kvadratmetre kan ikke stå alene - der skal også være plads til medarbejdertrivsel. I Arealisme no.09 kan du læse om hvor stor betydning medarbejdertrivsel har for fastholdelse af dygtige medarbejdere, og få gode råd fra 3 eksperter indenfor hhv. work-life-balance, belysning og sund mad.

januar 2020
Der er igen kommet lys på alle etager i den gamle glødepærefabrik, og det 19.000 m² store kontorhus EDISON kan nu melde fuldt udlejet. Siden midten af 2018 har fabriksejendommen undergået en omfattende renovering fra kælder til kvist og en helt ny identitet. Lintrup & Norgart A/S er stolte af at have været med igennem hele processen.