december 2023
Første lejer til det nye, imponerende højhus i Ballerup, også kendt som World Trade Center Ballerup, er Dansk Arbejdsskadeforsikring Agentur A/S, som netop har underskrevet en lejekontrakt for den øverste etage - 15. etage. Fra 1. september 2024 kan alle medarbejdere nyde den smukke udsigt og de moderne rammer for indeklima og arkitektur

november 2023
Martin Rønne bliver ny partner i erhvervsmæglerfirmaet Lintrup & Norgart A/S efter 4 år hos CBRE Danmark.

november 2023
Unify Partners har underskrevet lejekontrakt på Pakhusets 2. og 3. sal og flytter ind den 1. januar 2024.

september 2023
Jakob Veino er tilbage i mæglerbranchen hos københavnske Lintrup & Norgart, hvor han også er blevet partner. En årrække hos ikke mindst Fokus Asset Management har givet vigtig læring.
Mød Lintrup & Norgarts nye partner i serien "Et nyt kapitel" i EjendomsWatch.

september 2023
Jakob Veino, mangeårig ejendomsprofil med solid erfaring fra blandt andre Fokus Asset Management, bliver partner i erhvervsmæglerfirmaet Lintrup & Norgart A/S.

marts 2023
Lintrup & Norgart får erfaren finansmand som ny bestyrelsesformand

Kim Thomsen, mangeårig direktør i Jyske Bank og BRFkredit, er tiltrådt som formand for erhvervsmæglerfirmaet Lintrup & Norgart A/S.

marts 2023
Stort historisk kontorpalæ udlejet på rekordtid

Historisk domicilejendom på Sankt Annæ Plads fik ny lejer på kort tid, blandt andet i kraft af emnedatabase med kontorsøgende virksomheder. Interessen var så stor, at lokalerne blev vist frem, før prospektet var klart, oplyser erhvervsmæglerfirmaet Lintrup & Norgart A/S

februar 2023
Hovedbibliotek genåbner som fyldt kontorhus

Efter stor renovering åbner Knud Højgaards Hus på Kultorvet midt i København om kort tid som topmoderne og bæredygtigt kontorhus. Næsten hele kontorarealet er udlejet, oplyser erhvervsmæglerfirmaet Lintrup & Norgart A/S.