august 2022
Topmoderne flerbrugerhus med indbydende faciliteter og materialer i topkvalitet

Alle disse unikke fordele er alle nogen som Cobham Aerospace Communications får glæde af, da virksomheden har lejet 1.418 m² og har yderligere har fået efterkommet helt specifikke ønsker før overtagelse.

august 2022
Endnu en udlejningsopgave løst af Lintrup & Norgart A/S - til glæde for både udlejer og lejer.

​Lejemålet har en unik beliggenhed på Havneholmen, som ligger midt i Københavns havneløb. Placeringen af ejendommen giver en fantastisk udsigt udover havneløbet og byen. Hele året rundt summer det af liv i området. Især i sommermånederne, vil man opleve at folk nyder en hyggelig stund langs havneløbet og flittigt benytter sig af havnebadet man finder tæt ved Fisketorvet.

august 2022
Der er tale om en unik forening af beliggenhed, historisk arkitektur, parisiske undertoner og nordisk elegance, når det gamle varehus Messen på Købmagergade 42 i sommeren 2022 byder sin nye domicillejer AIP Management velkommen.

juni 2022
Smuk og velbeliggende ejendom på Købmagergade, får ny anerkendt lejer på husets to øverste etager.

Købmagergadekvarteret er en populær beliggenhed blandt virksomheder, der ønsker at bo i Københavns absolutte hjerte. De få min. gang til tog og metro samt café og butiksmiljøet butikker for foden af døren, er særligt efterspurgte parametre blandt virksomheder med en ung medarbejderstab.

maj 2022
Kobbertag, mahognivinduer, tårn og pakhusvinduer gør ejendommen til helt sin egen og man er ikke i tvivl om den storhed og betydning ejendommen har haft og stadig udstråler.

Med udlejningen af 3.100 m² på La Cours Vej 7 på Frederiksberg, har de nye lejere sikret sig et moderniseret kontordomicil i høj kvalitet!

maj 2022
Forud for salget af kontor- og butikskomplekset i Indre By fandt Susan Lintrup midt under coronanedlukningerne fire store lejere.

Opgaven med at få fyldt de mange kvadratmeter gik til Lintrup & Norgart – og lige efter, i marts 2020, blev Danmark lukket ned af corona. Alligevel lykkedes det på få måneder for partnerne Susan Hellner Lintrup og Jesper Norgart at finde to store lejere til hovedparten af arealerne: konsulentfirmaet Bain og E-nettet, et fælles it-selskab for finanssektoren.

marts 2022
Nime Holding ApS satte Lintrup & Norgart til at afhænde kontorejendom, som oprindeligt blev opført til kendt skagensmaler. Opgaven blev løst på kort tid, selv om den københavnske hjemfaldspligt dukkede op midt i salgsforløbet.

marts 2022
Med udlejningen af de sidste 707 m² kontor til virksomheden Junu.io, er der fuldt hus i den smukke fabriksbygning.

februar 2022
Hvor der før blev samlet gearkasser, er der i dag 2.089 m² kontor i uovertruffen Brooklyn-stil, med alle lokalernes vigtige elementer fra FL Smiths storhedstid intakte.