april 2019
Ejendomsselskab med forkærlighed for historiske bygninger har købt fredet butiks- og kontorejendom i Helsingør. Den centrale beliggenhed sikrer stort kundeflow og solid udlejning, siger mæglerfirmaet Lintrup & Norgart A/S.

april 2019
En ny æra starter, når en stor del af det tidligere Citroënhus på Sydhavnsgade 16 pr. 1. april 2019 overtages af Mercedes-Benz CPH. Den ikoniske ejendom, der i store perioder siden 1927 har været hovedsæde og showroom for Citroën Danmark, føres nu videre med nye hestekræfter bag.

marts 2019
I vores seneste udgave af AREALISME® stiller vi skarpt på investering i boligudlejningsejendomme og ser bl.a. nærmere på balladen om gennemgribende forbedrede beboelseslejemål - § 5, stk. 2. Læs det her

marts 2019
CPH Business Park ved Avedøre Holme har fået et filmselskab og en distributionsvirksomhed som nye lejere. En omfattende renovering har givet kontorhuset nyt liv, siger mæglerfirmaet Lintrup & Norgart.

februar 2019
Af rapporten fremgår bl.a. at 2018 sluttede med rekordlav kontortomgang i København samt at den samlede investeringsvolumen for kontorejendomme i København steg i 2018 i forhold til 2017.

februar 2019
Trods opbremsning på det danske marked for investeringsejendomme øgede den københavnske erhvervsmægler både omsætning og indtjening og gør klar til ny strategi.

februar 2019
Børsen, Estate Media og Byens Ejendom skriver om Lintrup & Norgarts nye bestyrelsesformand, som blandt andet er landechef i Lego-koncernen.

januar 2019
GroupM med 450 ansatte flytter ind i flerbrugerkontorhuset EDISON på Amager. Det er en af de største udlejninger i 2018, siger Jesper Norgart fra Lintrup & Norgart A/S, som på få måneder har udlejet 85 procent af den 19.000 kvadratmeter store bygning, som ejes af Topdanmark Ejendom.

januar 2019
Kultur, kreativitet og kontraster i Københavns Nordvestkvarter - læs sidste nye udgave af vores minimagasin Arealisme her